Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк

Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк – в яких випадках потрібна така оцінка?

Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк потрібна для вирішення багатьох важливих питань та операцій. Спробуємо Вам дати більш розгорнуту відповідь щодо кожного напрямку окремо:

  • Нотаріальні операції потребують пред’явлення звіту про незалежну оцінку майна при купівлі, продажу, міни, оформлення права на спадщину (успадкування), дарування – це головні та найбільш поширені оформлення в нотаріуса, при яких обов’язково потрібні оціночна, ринкова вартість майна.

Навіщо знати нотаріусу вартість мого майна? Нотаріусу потрібна вартість Вашого майна, для подальшого нарахування податків, які потрібно буде сплатити при оформленні, укладанні того чи іншого договору.

Зауважте, що вся інформація щодо вартості нерухомого та рухомого майна, яке Вам належить, є конфіденційною.

  • В суд оцінка потрібна для вирішення таких основних питань: судові спори, розподіл майна, грошові відшкодування або компенсація за завдану шкоду або витрати, сплати судового збору для оформлення спадщини.

А в суді хіба не має своїх оцінювачів-експертів, які можуть визначити оціночну вартість нерухомості? Ні, в судах оцінкою майна не займаються. Для вирішення таких проблем є незалежні оціночні компанії, які не зацікавлені в користі та прибутку від виграшу однієї із сторін судового спору. Їхня робота є якісною та незалежною, вона проводиться без тиску зі сторони замовника.

  • В банк оцінка потрібна для укладення договору іпотеки, передачі майна під заставу, отримання фінансової допомоги, позики, отримання кредитних коштів. В кожному банку є свій оцінювач, який як звісно зацікавлений оцінити майно так, щоб максимальну користь від укладання договору з Вами отримав банк.

Нажаль в нашій країні так склалася ситуація, що не всі оцінювачі є незалежними та вільними, на багатьох є великий вплив багатьох зацікавлених людей та організацій. Тому ми радимо, щоб у Вас не виникало сумнівів, що Ваше майно оцінили дешево чи дорого – звернутися до оціночних компаній, які насправді працюють вільно та ні від кого не залежать.

Тому, перед тим як замовити оцінку нерухомості: нотаріус, суд, банк, визначтесь із ціллю такої роботи.

Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк – які документи потрібні для замовлення оцінки

Для замовлення оцінки нерухомості: нотаріус, суд, банк Вам потрібно подати такі документи: на право власності або витяг із реєстру права власності на нерухоме майно, технічний паспорт або інша технічна документація із зазначеними основними найважливішими параметрами (загальна площа, житлова, додаткова площа, поверховість, поверх для приміщення, тип будівлі, матеріал або тип конструктивних елементів, висота приміщень та інше) та документи, що посвідчують замовника оцінки: паспорт, витяг, тимчасова посвідка, свідоцтво.

Документи для проведення оцінки майна можуть бути як в вигляді копій, так і у електронному вигляді будь-якого поширеного формату. Дані на копіях мають бути чіткими, щоб працівник мав змогу їх прочитати, не вагаючись в правильності написаного. Копії доків можна надсилати на вайбер, фейсбук або електронну пошту.

Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк – вартість послуги та термін виконання такої роботи

Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк виконується приблизно одну дві доби – в залежності від складності роботи. Робота може виконуватися і швидше, і довше – строки в деяких випадках встановлюються індивідуально.

Із вартістю теж схожа ситуація. Для більшості типових об’єктів є визначені стандартні ціни, які наведені на сторінці «тарифи». Для робіт, які мають не типовий, індивідуальний характер – вартість встановлюється індивідуально.

Вартість таких робіт може збільшуватися з послугою виїзду на огляд об’єкта оцінки оцінювача. Виїзд на огляд оплачується додатково. Вартість виїзду залежить від місця розташування об’єкта: Київ, область чи інше місто.

На всі інші питання, які ми не розгорнули в цій статті, ми відповімо залюбки по телефону — звертайтесь.

Оцінка нерухомості: нотаріус, суд, банк